مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-10فناوري

اینستاگرام چطور برای مخاطبان استوری های شما تصمیم می گیرد


تا پایان سال 2023 میزان محتوای نشان داده شده به وسیله هوش مصنوعی از افراد، گروه ها یا حساب هایی که کاربران در واقع آن ها را انتخاب نکرده اند، دو برابر می شود.

- تا پایان سال 2023 میزان محتوای نشان داده شده به وسیله هوش مصنوعی از افراد، گروه ها یا حساب هایی که کاربران در واقع آن ها را انتخاب نکرده اند، دو برابر می شود.

استوری های اینستاگرام احتمالا مهم ترین روشی است که افراد در این بستر پلتفرم با یکدیگر تعامل دارند.

با وجود آنکه برنامه اشتراک گذاری عکس، حول محور ریلز (Reels) و محتوای پیشنهاد شده در فید اصلی می چرخد، اغلب افراد، استوری ها (روایتگر ها) را تماشا می کنند.

هنگامی که یک کاربر اینستاگرام یک استوری را بارگذاری می کند که تا 24 ساعت باقی می ماند، می تواند فهرستی از همه کسانی که آن را مشاهده کرده اند ببیند همین موضوع موجب شده است تئوری های توطئه زیادی در مورد نحوه رتبه بندی بازدیدها در این اپلیکیشن رسانه اجتماعی مطرح شوند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که بازدیدکنندگان برتر کسانی اند که بیشترین تعامل را با حساب کاربری شما دارند، اما طبق گفته اینستاگرام، این یک خیال واهی است و واقعیت ندارد.

جولیان گاتمن، مدیر تولید صفحه اصلی اینستاگرام، در سال 2018 گفته بود: افرادی که در آن فهرست ظاهر می شوند، افرادی نیستند که بیشتر از همه شما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام چطور برای مخاطبان استوری های شما تصمیم می گیرد

اینستاگرام چطور برای مخاطبان استوری های شما تصمیم می گیرد