موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-10حوادث

بخشش قاتل در روز عاشورا


وقتی عزاداران حسینی در روز عاشورا به خانه مقتول رفتند تا برای بخشش قاتل پادرمیانی کنند، خانواده مقتول تصمیم بزرگی گرفتند و از قصاص قاتل عزیزشان گذشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، این اتفاق ظهر روز عاشورا در شهر ازندریان ملایر در استان همدان رخ داد.

آن روز عزاداران حسینی تصمیم گرفتند برای پادرمیانی و وساطت به همراه امام جمعه شهر، راهی خانه جوانی شوند که 5سال پیش در جریان یک درگیری پیش پا افتاده به قتل رسیده بود و قاتل که ناخواسته مرتکب قتل شده و از ارتکاب این جنایت به شدت پشیمان بود، در انتظار اجرای حکم قصاصش بود.

اهالی شهر خوب به خاطر داشتند که روز حادثه چطور دعوای جوان 30ساله که پدر 2فرزند بود با جوانی 20ساله ناگهان به زد و خورد کشیده شد و در این میان جوان 20ساله ناگهان روی زمین افتاد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

در آن زمان قاتل بلافاصله از سوی پلیس دستگیر شد و در همان بازجویی های اولیه به درگیری مرگبار اعتراف کرد و مدعی شد که هرگز قصد قتل جوان 20ساله را نداشته و ناخواسته مرتکب جنایت شده است.

او پس از آن صحنه قتل را بازسازی کرد و وقتی پای میز محاکمه قرار گرفت، به جرمی که مرتکب شده بود اقرار و از خانواده مقتول طلب بخشش کرد اما خانواده مقتول که در این حادثه جگرگوشه شان را از دست داده بودند، حاضر به گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل در روز عاشورا

بخشش قاتل در روز عاشورا