مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-10اقتصادي

ماجرای آلودگی نفتی در ساحل کنگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: «تاربال ها» در طول ده ها کیلومتر موجب آلودگی ساحل کنگان شده و با توجه به وسعت زیاد محدوده آلودگی نیاز به همکاری دستگاه و سمن های زیربط و همچنین ساحل نشینان جنوب استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه به محض اطلاع از آلودگی نفتی در منطقه کنگان و بنک گروه مقابله با آلودگی به منطقه اعزام شد و در بررسی اولیه منشاء این آلودگی انتقال نفت خام از کشتی به کشتی عنوان شد اظهار داشت: در تصاویر هوایی و بررسی های بعدی مشخص شد تاربال ها یا همان گلوله های قیرمانند در طول ده ها کیلومتر موجب آلودگی شده اند که منشاء آن به احتمال زیاد چاه های فروزان است که برای اطمینان بیشتر همچنان بررسی ها ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با توجه به وسعت آلودگی برای پاکسازی نیاز به مشارکت مردمی و سایر دستگاه ها و صنایع است، زیرا بی توجهی به این موضوع موجب صدمات بسیاری به محیط زیست می شود.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر در سنوات اخیر بیش از 10 هزار میلیارد تومان تجهیزات، امکانات و شناور برای پاکسازی سواحل خریداری کرده است تا محیط زیست کمتر دچار آسیب شود ادامه داد: در حوزه محیط زیست دریایی باید همت گروهی و گسترده ای در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آلودگی نفتی در ساحل کنگان

ماجرای آلودگی نفتی در ساحل کنگان