مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-10اجتماعي

انباشت زباله ها در شهر اصفهان/ گلایه شهروندان


این روزها انباشت زباله در جای جای کوچه ها و محله های اصفهان، به دلیل برنامه ریزی نامناسب شهرداری و بی اطلاعی شهروندان، چهره زیبای این شهر را مخدوش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، اصفهان را نه مردمانش بلکه گردشگرانی که از گوشه و کنار ایران و جهان به آن سفر کردند، شهری بسیار تمیز توصیف می کنند.

شهری که به واسطه تلاش های شبانه روزی پاکبانان و سبزبانان، زباله در خیابان های آن کمتر دیده می شود.

اما این روزها یک تصمیم و برنامه ریزی نامناسب مدیران شهرداری اصفهان سبب شده انباشت زباله ها در جای جای کوچه ها و محله های این شهر چهره اصفهان زیبا را زشت کند.

حالا این روزهای گرم، بوی نامطبوع زباله ها در فضای کوچه ها می پیچد و شهروندان بی اطلاع از تغییر برنامه شهرداری برای جمع آوری پسماند تر، طبق روال گذشته زباله های خود را ساعت 23 روزهای زوج و فرد ماه از خانه خارج می کنند.

نزدیک به دو دهه برنامه زمان بندی جمع آوری پسماندهای تر بر اساس تقویم و روزهای زوج و فرد ماه در 15 منطقه شهر اصفهان اجرا می شد.

بر اساس این برنامه زمان بندی پسماندهای تر و خانگی تعدادی از مناطق شهر در روزهای زوج هر ماه و شمار دیگری از مناطق طی روزهای فرد ماه جمع آوری می شد و در شش ماه اول سال تاریخ 31 هر ماه زباله تر جمع آوری نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت زباله ها در شهر اصفهان/ گلایه شهروندان

انباشت زباله ها در شهر اصفهان/ گلایه شهروندان