مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-10فرهنگي

فیلم های پرفروش هم فقط یک میلیون مخاطب دارند!


محمد احمدی عضو شورای صنفی نمایش ضمن اشاره به مشکلات موجود در فرآیند عرضه فیلم های سینمایی بر لزوم توجه به ظرفیت هایی غیر از اکران در سالن سینما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بحث اکران و مشکلاتی که در حال حاضر سینمای ایران در این زمینه با آن مواجه است، از جمله بحث های داغ سینمایی به شمار می رود.

بسیاری از فیلمسازانی که آثار خود را در سینماها اکران کرده کرده اند، نسبت به شرایط اکران معترض بوده و بسیاری دیگر نیز تمایلی به اکران آثار خود در سینما ندارند.

شورای صنفی نمایش که مدتی است اعضای جدید آن معرفی شده اند، به دنبال راهکارهای مناسب برای اکران و ترغیب فیلمسازان برای نمایش فیلم های خود هستند.

در همین راستا با محمد احمدی عضو شورای صنفی نمایش و از تهیه کنندگان و فیلمسازان باسابقه ایران درباره برنامه هایی که شورای صنفی نمایش طی این مدت دنبال کرده گفتگو کرده ایم.

احمدی می گوید که در حال حاضر بیش از 100 فیلم سینمایی از سال 97 تا سال جاری در نوبت اکران باقی مانده است، این در حالی است که برای اکران فیلم ها سالن های سینما تنها راه حل اکران در سالن سینما به شمار نمی رود و می توان به گزینه های دیگری نیز فکر کرد.

* شورای صنفی نمایش این روزها با مشکلات بسیاری در حوزه اکران مواجه است، هرچند زمان زیادی از آغاز فعالیت اعضای جدید نگذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های پرفروش هم فقط یک میلیون مخاطب دارند!

فیلم های پرفروش هم فقط یک میلیون مخاطب دارند!