مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-10سياسي

بازنشر مداحی میثم مطیعی برای شهید حسین همدانی در پی اهانت میرحسین موسوی


میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در زمان شهادت حاج حسین همدانی سردار سرافراز دفاع از حرم اهل بیت(ع) در مهرماه سال 94، نوحه ای برای او خوانده بود که این روزها به مناسبت توهین میرحسین موسوی به این سردار رشید اسلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی از سران فتنه 88 در مطلبی جدید، با ادبیاتی مشابه ادبیات گروهک تروریستی منافقین، به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرد.

او در بخشی از این متن بدون اشاره به نقش رزمندگان تحت فرماندهی شهیدان سلیمانی و همدانی در سوریه در نابودی خلافت گروه تروریستی داعش در سوریه و جلوگیری از سرایت خطر این تروریسم به مرزهای ایران، با اشاره به غمنامه ای که همچنان در سوریه ادامه دارد با تحریف معنای دفاع از حرم از دفاع از عتبات مقدسه به یک مفهوم انتزاعی عرفانی، مدعی شده است: گناه بزرگ حکومت ما دست بردن در حقیقت معانی است.

هر نام پرشکوهی به ننگین ترین جرائم تعلق می گیرد.

دفاع از حرم که به معنای حراست از قلب مؤمن در مقابل کمترین گرایش به ستمگران است، به خون ریختن در سرزمین های بیگانه برای تحکیم پایه های رژیمی کودک کش اطلاق می شود.

موسوی در اینجا، تحریف دیگری را به سود رژیم صهیونیستی انجام داده و اصطلاح رژیم کودک کش را که در بین آزادگان جهان برای رژیم اشغالگر قدس به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشر مداحی میثم مطیعی برای شهید حسین همدانی در پی اهانت میرحسین موسوی

بازنشر مداحی میثم مطیعی برای شهید حسین همدانی در پی اهانت میرحسین موسوی