مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-10سياسي

تاکید رییسی بر اهتمام جدی دولت برای حفاظت از منافع سهامداران در بازار سرمایه


رییس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت گفت: وزارت اقتصاد و سایر دستگاه های مسئول در حوزه بازار سرمایه باید به گونه ای عمل کنند که این بازار برای فعالان آن پیش بینی پذیر و باثبات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عصر سه شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد و در این جلسه گزارشی از آخرین وضع بازار سرمایه، تحولات این بازار و نوسانات آن ارائه و دلایل این روندها تشریح شد.

در ادامه جلسه همچنین نتایج مصوبات پیشین ستاد در خصوص بازار سرمایه و اقدامات دستگاه های اجرایی در این زمینه در قالب گزارشی مطرح شد و مورد آسیب شناسی قرار گرفت.

رییس جمهور پس از استماع گزارش های دستگاه های مسئول، بر لزوم حفظ ثبات بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: وزارت اقتصاد و سایر دستگاه های مسئول در حوزه بازار سرمایه باید به گونه ای عمل کنند که این بازار برای فعالان آن پیش بینی پذیر و باثبات باشد.

رییسی همچنین از اهتمام جدی دولت برای حفاظت از منافع مردم و سهامداران در بازار سرمایه خبر داد و با تاکید بر ضرورت شفافیت و ثبات مقررات در این بازار افزود: برای تحقق پیش بینی پذیری بازار سرمایه لازم است مقررات این بازار کاملا شفاف باشد و در عین حال از تغییرات مکرر در مقررات به طور جدی پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییسی بر اهتمام جدی دولت برای حفاظت از منافع سهامداران در بازار سرمایه

تاکید رییسی بر اهتمام جدی دولت برای حفاظت از منافع سهامداران در بازار سرمایه