مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-10اقتصادي

509 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، در حاشیه جلسه محرومیت زدایی آبرسانی به روستا های استان همدان در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: - استاندار همدان گفت: 509 میلیارد تومان از ردیف اعتبارات محرومیت زدایی برای آبرسانی به روستا های این استان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، در حاشیه جلسه محرومیت زدایی آبرسانی به روستا های استان همدان در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: در گام نخست آبرسانی به 160 روستا در اولویت قرار گرفت که بخش عمده آبرسانی به این روستا ها آغاز و عملیاتی شده است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: همچنین در گام دوم، آبرسانی به 247 روستا با تامین اعتبار و تهیه طرح در دستور کار قرار گرفت که از سالجاری روند اجرایی این طرح ها آغاز شد که امید می رود تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

استاندار همدان ادامه داد: در سفر رییس جمهور به استان همدان یک طرح آبرسانی نیز در دستور کار ویژه قرار گرفت و آن تکمیل سد خرم رود تویسرکان است.

وی با بیان اینکه با تکمیل این طرح بیش از 50 روستا از نعمت آب بهره مند می شوند، افزود: 500 میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر رییس جمهور به استان همدان، به این طرح تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

509 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان اختصاص یافت

509 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان اختصاص یافت