مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-10سياسي

پیشرفت چشمگیر حامیان دولت سابق در بحث واکسن کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه زنجیره ای اعتماد، در مقاله ای با امضای محمد-م خطاب به وزیر بهداشت آورده است: فعلا بحث بر سر این نیست که کی واکسن سفارش داد، - سردبیر خبرگزاری وابسته به دولت سابق از وزیر بهداشت به خاطر این که با 14 میلیون ناقل کرونا برخورد نکرده انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه زنجیره ای اعتماد، در مقاله ای با امضای محمد-م خطاب به وزیر بهداشت آورده است: فعلا بحث بر سر این نیست که کی واکسن سفارش داد، کی خرید، کی وارد کرد، کی پولش را پرداخت، کی تزریق کرد.

هر چند که شما و دولت تان قبلاً می گفتید همه 150 میلیون واکسن وارداتی کار شماست و حالا پذیرفته اید 26 میلیونش را دولت قبل سفارش داده، احتمالا بقیه اش را هم کم کم به خاطر خواهید آورد.

اما اصل قضیه این نیست.

کرونا جان بسیاری از عزیزان مردم را گرفت.

وزیر پیشین با وجود جانفشانی های بیکران کادر درمان، می خواست با شعار و کار های نمایشی همه چیز را حل کند که نشد و قربانیان به تدریج زیاد شدند و حتی به 700 نفر در بعضی روز ها رسید.

اما الان حدود یک سال است که شما وزیرید و خودتان می گویید حدود 160 میلیون دُز واکسن تزریق کرده اید.

فکر نمی کنید روزی 80-70 قربانی کرونا آن هم با این همه تزریق واکسن، عدد بسیار وحشتناکی است؟ وقتی بدون واکسن (در سال گذشته)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت چشمگیر حامیان دولت سابق در بحث واکسن کرونا

پیشرفت چشمگیر حامیان دولت سابق در بحث واکسن کرونا