مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:272022-08-10اقتصادي

روایت یک بهبودیافته؛ ترک تنها نباید کارتن خوابی باشد/ تا دیر نشده بجنبیم


برای رهایی از دام اعتیاد حتما نباید به ته خط رسید و  هر کس با هر میزان مصرف از بند اعتیاد رهایی پیدا کند؛ حتما یک جوان نباید فکر کند باید زمانی ترک کند که تمام ابرو و دندانش از بین رود و به کنار جوب بیفتد.

- خبرگزاری فارس از مازندران، علی آقا بهبودیافته ای است بعد از گذشت 4 سال در دام اعتیاد گرفتار شده توانست از دام اعتیاد رهایی یابد و  اکنون 14 سال از آن روزهای تلخ می گذرد.

  خیلی از مردم هنوز در باورشان نمی گنجد که ترک اعتیاد ممکن است و اصلا در باورشان هم نمی گنجد که فرد معتاد ترک کرده باشد به ویژه موادمخدر صنعتی که اصلا ترک را غیرممکن می دانند ولی در شهرهای ما خیلی ها نه تنها ترک کردند بلکه زمینه اشتغال افراد دیگر را فراهم کردند و ثابت کردند اراده بالا هر سدی را می تواند بشکند.

  به سراغ علی آقا رفتیم بهبودیافته ای که دوست نداشت فامیلی اش در این گزارش بُرده شود که توانست غول سیاه اعتیاد را شکست دهد درباره تجربه ترک اعتیادش در گفت وگو با فارس برگزاری جلسات انجمن معتادان گمنام را خیلی موثر دانست و اظهار می کند: همه در این انجمن در کنار هم و با هم هستند، ازطریق مشارکت و تجربه و اتفاقات گذشته پیام ها منتقل می کنند و کسی حق عضویت گرفتن، ندارد و تخصصی هم برخورد نمی شود و همه در این انجمن یک عضو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک بهبودیافته؛ ترک تنها نباید کارتن خوابی باشد/ تا دیر نشده بجنبیم

روایت یک بهبودیافته؛ ترک تنها نباید کارتن خوابی باشد/ تا دیر نشده بجنبیم