مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 00:522022-08-09بين الملل

روزنامه کرواسی: تصمیم عربستان در تولید نفت سیلی به صورت دولت بایدن بود


روزنامه کرواسی ادوانی رقم افزایش تولید اوپک پلاس را کاملا نمادین خواند و گفت عربستان سعودی با پایبندی به برنامه های از پیش تعیین شده خود سیلی به صورت دولت بایدن زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، شورای وزیران عربستان سعودی روز سه شنبه بر اهمیت پایبندی به سهمیه های تولید تعیین شده در تصمیمات سازمان اوپک و ائتلاف اوپک پلاس تاکید کرد.

شورای وزیران عربستان سعودی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور به بررسی تصمیمات اتخاذ شده در  نشست اخیر وزیران کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و اوپک پلاس پرداختند که مربوط به اصلاح سطح تولید نفت برای ماه سپتامبر 2022 بود و در این نشست بر لزوم رعایت کامل سهمیه های تولید مشخص شده تاکید کرد.

این شورا افزود: ثبات و تعادل بازار نفت یکی از ارکان استراتژی انرژی عربستان سعودی است، زیرا نفت عنصر مهمی در حمایت از رشد اقتصاد جهانی است و این در نقش محوری عربستان در ایجاد و حفظ  توافق اوپک پلاس منعکس می شود که ابتکارهایی را برای برای تسریع ثبات بازارها و پایداری عرضه هایش ارائه می دهد.

این در حالی است که روزنامه کرواسی ادوانس هم روز سه شنبه تصمیم نهایی اوپک پلاس برای افزایش صد هزار بشکه ای تولید نفت در روز را توهین به جو بایدن رییس جمهور آمریکا توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه کرواسی: تصمیم عربستان در تولید نفت سیلی به صورت دولت بایدن بود

روزنامه کرواسی: تصمیم عربستان در تولید نفت سیلی به صورت دولت بایدن بود