مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 17:272022-08-09ورزشي

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه با پرچم سالارشهیدان امام حسین (ع)


مراسم بدرقه تیم های ملی جودو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی امروز برگزار و ملی پوشان با رد شدن از زیر قرآن و پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) راهی قونیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس، مراسم بدرقه تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی(ترکیه) امروز سه شنبه 18 مردادماه در سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار شد.

ابتدا مراسم بدرقه تیم ملی بانوان با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و مریم بهاروند نواب رییس برگزار شد.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه حضور پیدا کردند و برای دقایقی با بانوان اعزامی به گفت و گو پرداختند و برای نفرات اعزامی به این مسابقات آرزوی موفقیت کردند.

در پایان جلسه بانوان، کادر فنی تیم ملی و بانوان اعزامی به قونیه برای دقایقی به گفت و گو پرداختند و از برگزاری منظم و دقیق اردوهای تیم ملی در طول این مدت از مسولان فدراسیون تشکر کردند.

در پایان مراسم بدرقه تیم ملی جودو بانوان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه با پرچم سالارشهیدان امام حسین (ع)

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه با پرچم سالارشهیدان امام حسین (ع)