مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-09اجتماعي

بیش از 18 هزار گلستانی برای سفر اربعین ثبت نام کردند


تاکنون 18 هزار و 500 نفر از شهروندان گلستانی در هشت هزار و 300 گروه برای سفر به کربلای معلی در ایام اربعین پیش ثبت نام انجام دادند.

- سیدعلی میرقاسمپور مدیر حج و زیارت گلستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 18 هزار و 500 نفر از شهروندان گلستانی در هشت هزار و 300 گروه برای سفر به کربلای معلی در ایام اربعین پیش ثبت نام انجام دادند.

همچنین گرگان با هفت هزار و 750 نفر، گنبد با هزار و 880 نفر و آزادشهر با هزار و 470 نفر دارای بیشترین ثبت نام برای انجام این سفر معنوی در گلستان است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان با بیان اینکه از دهم تیرماه، پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی آغاز شد اظهار داشت: ثبت نام در سامانه سماح برای زیارت اربعین تا 21 مرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه حذف ویزا برای زائران اربعین، ثبت نام به عنوان روادید تلقی می شود بیان کرد: متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می توانند در سامانه سماح به آدرس Samah.

haj.

ir سامانه سماح– سازمان حج و زیارت بر حسب شرایط خود، محدوده زمانی مورد نظر و نحوه اعزام به اربعین به صورت هوایی یا زمینی ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه، داشتن گذرنامه با حداقل 6  ماه اعتبار برای اعزام الزامی است، گفت: تزریق حداقل 2 دُز واکسن کرونا از شرایط تشرف بوده و از ثبت نام قطعی متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 18 هزار گلستانی برای سفر اربعین ثبت نام کردند

بیش از 18 هزار گلستانی برای سفر اربعین ثبت نام کردند