مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-09بين الملل

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای دانشجو، گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه ای شهادت سه شهید نابلس النابلسی، - سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیرو های مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله های شهرک نشینان آن بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای دانشجو، گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه ای شهادت سه شهید نابلس النابلسی، صبوح و طه که صبح امروز در جریان درگیری های مسلحانه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: گردان های قدس شهادت سه شهید نابلس النابلسی، صبوه و طه را تسلیت گفته و بر تداوم مقاومت در سراسر فلسطین تاکید می کند.

گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با برترین آیات جهاد و استقامت، شهادت رهبر شهید، ابراهیم نابلسی، شهید مجاهد، اسلام صبوح و رزمنده شهید، حسین جمال طه را به مردم مبارز فلسطین و امت عربی و اسلامی، مجاهدان قهرمان، شهدای مقاومت و فلسطین تسلیت می گوید.

شهدایی که امروز صبح (سه شنبه) در درگیری مسلحانه و رویارویی با ارتش دشمن در نابلس انقلابی قیام کردند، تا به یاران شهید و حاملان پرچم جهاد و مقاومت بپیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می دهیم

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می دهیم