مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-09اقتصادي

تعمیر و مرمت 13 دستگاه پل و ابنیه فنی در استان اردبیل


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 4 ماهه گذشته 13 دستگاه پل و ابنیه فنی در استان اردبیل تعمیر و مرمت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی زندیان بعدظهر امروز در بازدید از تعمیرات ابنیه فنی شهرستان پارس آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای شناسایی، تعمیر پل و سایر ابنیه فنی آسیب دیده در محورهای مواصلاتی استان تعداد 7 دستگاه ابنیه فنی با اعتبار 32ومیلیارد ریال تعمیر و مرمت شده است.

وی افزود: پل آق چای، پرگو، آلوچه، کرد قشلاقی و پل های عزیزکندی از جمله پروژه هایی است که در 4 ماهه گذشته مرمت و نگهداری شده اند.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده تعداد 6 دستگاه ابنیه فنی در محورهای اردبیل- مشگین.

شهر، اردبیل- گرمی و مشگین شهر- اصلاندوز نیز در مرحله تعمیر و مرمت است تصریح کرد: برای انجام این مهم 46 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی از اصلاح و رفع دو نقطه پرحادثه در سه راهی سیاب و پیچ قصابه، در راستای اصلاح نقاط پرحادثه در سطح استان خبرداد و بیان کرد: در سال جاری با تخصیص 1000 میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرایی تعریض پل عنبرلوی شهرستان پارس آباد، ورودی و تقاطع غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و مرمت 13 دستگاه پل و ابنیه فنی در استان اردبیل

تعمیر و مرمت 13 دستگاه پل و ابنیه فنی در استان اردبیل