مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-09بين الملل

فرار بیش از 10 میلیون نفر از آغاز جنگ اوکراین


کمیسر امور داخلی اتحادیه اروپا پیش از این و در روز 21 تیر ماه امسال با اعلام اینکه نزدیک به نیمی از پناهجویان اوکراینی که بعد از آغاز جنگ به کشورهای عضو این نهاد پناهنده شده بودند به کشور خود بازگشته اند، - گفت: انتظار می رود تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بر این تعداد افزوده شود.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد روز سه شنبه در تارنمای خود اعلان کرد که از هنگام آغاز جنگ اوکراین در 24 فوریه (5 اسفند ماه 1400) تاکنون، بیش از 10 میلیون و 500 هزار نفر از مرزهای این کشور گذر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ کمیسر امور داخلی اتحادیه اروپا پیش از این و در روز 21 تیر ماه امسال با اعلام اینکه نزدیک به نیمی از پناهجویان اوکراینی که بعد از آغاز جنگ به کشورهای عضو این نهاد پناهنده شده بودند به کشور خود بازگشته اند، گفت: انتظار می رود تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بر این تعداد افزوده شود.

یلوا یوهانسون شمار پناهجویان اوکراینی را که به اتحادیه اروپا وارد شده اند، 6 میلیون و 700 هزار نفر اعلام کرده بود.

یوهانسون با بیان به این که تعداد درخواست های دریافتی، آمار دقیقی از شمار پناهجویان اوکراینی ارائه نمی دهد، تاکید کرد: اتحادیه اروپا سه میلیون و 700 هزار درخواست پناهندگی دریافت کرده است اما با این وجود، از این تعداد عده ای به اوکراین بازگشته اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار بیش از 10 میلیون نفر از آغاز جنگ اوکراین

فرار بیش از 10 میلیون نفر از آغاز جنگ اوکراین