مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-09فرهنگي

اجرای متفاوت «اپرای عاشورا» در «وحدت»


بهروز غریب پور مدرس و کارگردان با سابقه تئاتر و تئاتر عروسکی، درباره اجرای مجدد اپرای عروسکی عاشورا در ماه محرم و صفر سال جاری، گفت: از طرف مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی این تمایل وجود داشت که اپرای عروسکی عاشورا امسال نیز اجرا شود اما تالار فردوسی .

- بهروز غریب پور اپرای عروسکی عاشورا را به شکلی متفاوت، از 19 مرداد در تالار وحدت روی صحنه می برد.

بهروز غریب پور مدرس و کارگردان با سابقه تئاتر و تئاتر عروسکی، درباره اجرای مجدد اپرای عروسکی عاشورا در ماه محرم و صفر سال جاری، گفت: از طرف مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی این تمایل وجود داشت که اپرای عروسکی عاشورا امسال نیز اجرا شود اما تالار فردوسی درگیر تعمیرات بود و نمی شد در آن سالن اپرا را روی صحنه برد.

وی ادامه داد: وقتی تمایل ویژه آقای مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی را دیدم که مایل بود این اپرای عروسکی عاشورا به روال 14 سال گذشته اجرا شود، گفتم تنها سالنی که قابلیت اجرای اپرای عروسکی در آن وجود دارد، تالار وحدت است چون پیش تر تجربه اجرای اپرای عروسکی رستم و سهراب را در تالار وحدت داشتم.

سرپرست گروه تئاتر آران با بیان اینکه اجرای اپرای عاشورا در تالار وحدت متفاوت از اجرا در تالار فردوسی است، توضیح داد: این بار اپرای عاشورا طرحی کاملاً متفاوت به لحاظ اجرایی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای متفاوت «اپرای عاشورا» در «وحدت»

اجرای متفاوت «اپرای عاشورا» در «وحدت»