مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-09پزشكي

تولید بیش از 18 میلیون انواع دارو در شرکت داروسازی سها


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: بیش از 18 میلیون عدد دارو شامل بیش از چهارده قلم در دزها و اشکال مختلف در شرکت داروسازی سها تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به تولیدات مجموعه سها در تیرماه گذشته، گفت: بیش از 18 میلیون عدد دارو شامل بیش از چهارده قلم در دزها و اشکال مختلف شامل 12 میلیون و ششصد هزار قرص، پنج میلیون و هشتصد هزار کپسول و ششصد هزار عدد مایعات در شرکت داروسازی سها تولید شده است.

وی افزود: تنوع بخشی به تولیدات، ایجاد بستر مناسب برای تولید داروهای استراتژیک، تولید فرآورده های طبییعی، سنتی و مکمل و رعایت استانداردهای بین المللی از ویژگی های مثبت شرکت داروسازی سها است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در تیر ماه جاری به منظور ارتقا سطح دانش کارکنان، دوره آموزشی با حضور مدیر واحد برنامه ریزی استراتژیک و بهبود فرآیند شرکت داروسازی سها به مدت چهل ساعت یه صورت حضوری برگزار شد.

عسکری با تاکید بر این که هلال احمر در خط مقدم تامین نیازهای شهروندان است، گفت: هدف از برگزاری این دوره شناخت فرآیند ممیزی سیستم مدیریت کیفیت و درک ضرورت های بهبود مستمر در فرآیند ممیزی و نیز ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم های مدیریت کیفیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 18 میلیون انواع دارو در شرکت داروسازی سها

تولید بیش از 18 میلیون انواع دارو در شرکت داروسازی سها