مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-09فناوري

گلایه مردم از عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به ویژه در مناطق روستایی و صعب العبور استان از عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت گلایه مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: هر نقطه ای از استان که بازدید داشتم مردم از عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت گلایه دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شبکه های تلویزیونی در این مناطق هم با مشکلاتی مواجه است که امسال اعتبار گذاشتیم تا صدا و سیما این مورد را رفع و مردم در مناطق دورافتاده دسترسی داشته باشند.

وی از اقدامات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ابراز رضایت کرد و گفت: استان نیازمند کار جهادی است لذا حوزه فناوری اطلاعات طرح های محرومیت زدایی خود را برای تامین اعتبار از مرکز ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر یاسوج برای نصب هر دکل از اپراتورها 200 میلیون مطالبه کرده که در مرکز کشور هم چنین رقمی نیست بنابراین معاون عمرانی این موضوع را حل کند تا اپراتورها بتوانند در استان سرمایه گذاری کنند.

در ادامه کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایر استان ها مردم در نقاط کور آنتن ندارند اما در کهگیلویه و بویراحمد که استان بلاخیزی است در شهرها چنین مشکلی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

گلایه مردم از عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد