مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-09حوادث

پایان کار متهمان به سرقت کابل های برق و مخابرات در جوین


فرمانده انتظامی شهرستان جوین از دستگیری سه نفر متهم به سرقت کابل های مخابراتی و یک نفر مالخر با اعتراف به 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- رمضان رجبی فرمانده انتظامی شهرستان جوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به دستگیری متهمان به سرقت کابل و برق مخابرات  در شهرستان جوین گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات طی هفته های گذشته در سطح شهرستان ، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: پس از اقدامات فنی صورت گرفته و بررسی های لازم، مشخصات 3 متهم در خصوص این پرونده ها به دست آمدو در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت.

   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  ماموران کلانتری 11 در زمان گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متهمان مورد نظر را در حین سرقت کابل مخابراتی مشاهده و آنها را دستگیر کردند عنوان داشت : متهمان به سرقت  در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف و در این زمینه یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان جوین در پایان با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند گفت : مشارکت مردم و دستگاه ها و همکاری آنها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است و از شهروندان خواست در صورت برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار متهمان به سرقت کابل های برق و مخابرات در جوین

پایان کار متهمان به سرقت کابل های برق و مخابرات در جوین