مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-09بين الملل

سبقت فروش فیلم تام کروز از تایتانیک


ماوریک» تاکنون 690 میلیون دلار نیز در گیشه بین المللی (کشورهای خارجی غیر از آمریکا) فروخته و بدون اکران در چین و روسیه فروش جهانی خود را به 1.

- تاپ گان: ماوریک تاکنون 690 میلیون دلار نیز در گیشه بین المللی (کشورهای خارجی غیر از آمریکا) فروخته و بدون اکران در چین و روسیه فروش جهانی خود را به 1.

3 میلیارد دلار رسانده است.

فیلم تاپ گان: ماوریک جای تایتانیک را در رتبه هفتم پرفروش ترین فیلم های تاریخ گیشه سینمای آمریکا گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فیلم اکشن تاپ گان: ماوریک با فروش 662 میلیون دلار در آمریکا با عبور از تایتانیک به کارگرانی جیمز کامرون در رتبه هفتم پرفروش ترین فیلم ها در گیشه آمریکای شمالی در تمام ادوار قرار گرفت.

جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (396 میلیون دلار)، انتقام جویان: آخر بازی (853 میلیون دلار)، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (804 میلیون دلار)، آواتار (760 میلیون دلار) و پلنگ سیاه (700 میلیون دلار)، در رتبه های اول تا پنجم پرفروش ترین آثار در تاریخ گیشه سینمای آمریکا قرار دارند.

تاپ گان: ماوریک به کارگردانی جوزف کوشینسکی همچنین در میان آثار کمپانی پارامونت نیز از تایتانیک پیشی گرفته و به عنوان بزرگ ترین فیلم این استودیو در تاریخ 110 ساله اش شناخته می شود، با این حال، ساخته جیمز کامرون همچنان با فروش 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت فروش فیلم تام کروز از تایتانیک

سبقت فروش فیلم تام کروز از تایتانیک