مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-09بين الملل

ژنرال آمریکایی چه درخواستی از نتانیاهو درباره ایران مطرح کرد؟


در گزیده ای از یک کتاب برای اولین بار آمده که رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در دوران ترامپ شخصاً به خانه بنیامین نتانیاهو رفته بود و از او خواسته بود تا سیاست های جنگ طلبانه علیه ایران را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزیده ای از یک کتاب جدید، مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک نشست 2020 قدس از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی خواست تا دست از سر ترامپ بردارد و درخواست از دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده برای حمله به ایران را متوقف کند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش کرد، طبق گزیده ای از کتابی که روز گذشته (دوشنبه) از یک کتاب که قرار است منتشر شود، انتشار یافت، ژنرال ارشد آمریکایی در نشست قدس به نتانیاهو هشدار داد که به ترامپ فشار می آورد که یک جنگ لعنتی را با ایران آغاز کند.

سوزان بی گلسر و پیتر بیکر روزنامه نگاران و نویسنده کتاب: تقسیم کننده: ترامپ در کاخ سفید، 2017 تا 2021 ، جزییات بررسی گزینه نظامی کاخ سفید برای حمله به ایران در هفته های پایانی دولت پایان پس از پیروزی جو بایدن رییس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را بیان می کند که عمدتاً به دستور نتانیاهو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی چه درخواستی از نتانیاهو درباره ایران مطرح کرد؟

ژنرال آمریکایی چه درخواستی از نتانیاهو درباره ایران مطرح کرد؟