مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-09فرهنگي

کارگردان «مختارنامه» فیلمنامه «نامیرا» را می نویسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن علی اکبری تهیه کننده سینما اعلام کرد: رمان پرفروش نامیرا به قلم آقای صادق کرمیار که به زیورطبع آراسته شده است، - یک تهیه کننده از همکاری داوود میرباقری نویسنده و کارگردان سریال های امام علی (ع) و مختارنامه برای نگارش فیلمنامه سینمایی نامیرا به کارگردانی شهریار بحرانی با موضوع قیام امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن علی اکبری تهیه کننده سینما اعلام کرد: رمان پرفروش نامیرا به قلم آقای صادق کرمیار که به زیورطبع آراسته شده است، استاد داوود میرباقری آن را به فیلمنامه در می آورد و قرار است به زودی توسط شهریار بحرانی کارگردانی شود.

وی با اشاره به اهمیت ساختن فیلم هایی با موضوع حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) گفت: بعد از انقلاب اسلامی که به برکت خون و نهضت امام حسین (ع) برپا شد، تعداد اندکی آثار سینمایی مانند سفیر و روز واقعه درباره حادثه عاشورا ساخته شده است و سینمای ما در این رابطه با خلأ فرهنگی بزرگی مواجه است.

حتی در برخی از کشور های منطقه فیلم هایی درباره امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و دیگر ائمه اطهار در حال ساخت است که بعضاً سرشار از تحریفات تاریخی یا بیانگر نیات مغرضانه است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که با یاری خداوند و توسل به امام حسین (ع) این رمان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «مختارنامه» فیلمنامه «نامیرا» را می نویسد

کارگردان «مختارنامه» فیلمنامه «نامیرا» را می نویسد