مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-09دانش

22 مردادماه؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 31 تیرماه 1401 مبنی بر سوابق (پیش دانشگاهی، - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 از روز دوشنبه 17 مرداد ماه آغاز شد و تا پایان روز شنبه 22 مرداد ماه 1401 ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 31 تیرماه 1401 مبنی بر سوابق (پیش دانشگاهی، ترمیمی، اصلاحی و جامانده) به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی می رساند اطلاعات مذکور در سیستم انتخاب رشته بارگذاری شده و به داوطلبان نمایش داده می شود.

داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورت تغییر نمرات دروس سوابق تحصیلی یا درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی، نمرات سوابق تحصیلی جدید در مرحله گزینش نهایی در صورت داشتن تاثیر مثبت اعمال و کارنامه جدیدی برای مرحله اول صادر نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 مردادماه؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور 1401

22 مردادماه؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور 1401