مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 20:172022-08-08سياسي

مجمع جهانی بیداری اسلامی: مقاومت پاسخی کوبنده به جنایات صهیونسیت ها خواهد داد


مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی تاکید کرد: مقاومت با ابتکار عمل، خلاقیت و قدرت ایمان، پاسخی کوبنده به جنایات رژیم صهیونسیتی را خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی و تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از مردم مظلوم  و بی گناه فلسطین و غزه و همچنین 3تن از فرماندهان عالی رتبه سازمان جهاد اسلامی، بر ادامه رویکرد مقاومت و ایستادگی تا پیروزی تاکید کرد.

متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است: أن الذین یقاتلون بانهم ظلموا و إن الله علی نصرهم لقدیر در روزهای عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا، شاهد حمله ناجوانمردانه و بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بودیم، مردمی که بیش از هفتاد سال ظلم، ستم، خیانت و انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی را علیه خود تجربه کرده اند اما در مقابل تمامی ظلم ها و جنایات از خود صبر و مقاومت نشان داده اند.

بدیهی است حمایت های همه جانبه غرب به رهبری آمریکا و اروپا از رژیم نامشروع و کودک کش که با طراحی و توطئه علیه گروههای مقاومت فلسطینی و ملت مظلوم جنایت کردند و با حمله به مردم بی پناه، بی گناه و مظلوم فلسطین ده ها تن از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی بیداری اسلامی: مقاومت پاسخی کوبنده به جنایات صهیونسیت ها خواهد داد

مجمع جهانی بیداری اسلامی: مقاومت پاسخی کوبنده به جنایات صهیونسیت ها خواهد داد