مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-08ورزشي

قرعه کشی لیگ یک با چندنام جدید و بلاتکلیفی شهرخودرو


در حالی که کمتر از 48 ساعت به قرعه کشی رقابت های لیگ یک باقی مانده است که با واگذاری سهمیه رایکا بابل به دریا بابل، اکنون فقط تکلیف شهرخودرو برای شروع لیگ یک مشخص نیست - لیگ آزادگان در حالی فردا (چهارشنبه) قرعه کشی می شود که شهرخودرو و فجرسپاسی با سقوط از لیگ برتر در این مسابقات شرکت می کنند و همچنین دو تیم چوکا تالش و ون پارس اصفهان با صعود از دسته دوم جواز حضور در این رقابت ها را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ تیم شاهین بندر عامری که موفق شده بود با اول شدن در گروهش راهی دسته اول شود، قرار بود سهمیه اش را به مس سونگون واگذار شود تا آذربایجان شرقی در این فصل لیگ یک سهمیه داشته باشد اما در لحظه آخر این توافق باطل شد و بوشهری ها در لیگ یک امسال حضور خواهند داشت.

همچنین دو تیم دریای بابل و چادرملو اردکان با خرید امتیازهای تیم های رایکا بابل و قشقایی شیراز برای اولین بار در سطح دوم فوتبال ایران تیمداری می کنند و فرصت این را دارند که برای لیگ برتری شدن با رقبای قدرتمندی چون خیبر خرم آباد، شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم رقابت کنند.

در حالی که کمتر از 48 ساعت به قرعه کشی رقابت های لیگ یک باقی مانده است که با واگذاری سهمیه رایکا بابل به دریا بابل، اکنون فقط تکلیف شهرخودرو برای شروع لیگ یک مشخص نیست و هنوز حمیداوی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی لیگ یک با چندنام جدید و بلاتکلیفی شهرخودرو

قرعه کشی لیگ یک با چندنام جدید و بلاتکلیفی شهرخودرو