مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-08سياسي

طبخ و توزیع 72 دیگ غذای نذری همزمان با روز عاشورا در گچساران


مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت: افزون بر 72 دیگ نذری به نیت شهدای کربلا در روز عاشورا در این شهرستان طبخ و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران محمد رمضانی مسئول موکب طریق الکربلا گچساران در حاشیه پخت 72 دیگ نذری در این شهرستان اظهار کرد :با همت خادمین موکب طریق الکربلا ،همزمان با ظهر عاشورای حسینی ، 72 دیگ غذای نذری به نیت اصحاب اباعبدالله علیه السلام(احسان حسینی) طبخ و بین هزاران نفر از نیازمندان گچسارانی توزیع شد.

وی افزود: در استان سمنان (آقایان امیر آبادی و قوسی) برنامه ای در سطح کشور دارند که هر شهرستانی که تمایل داشته باشد، 72دیگ به یاد 72شهید کربلا اهدا می کنندکه در ایام و مناسبت های مختلف مذهبی در طول سال به مردم و مستضعفین نذری بدهند که این موضوع مدتی است که در شهرستان گچساران هم با کمک خیرین اجرایی شده است.

مسئول موکب طریق الکربلا ادامه داد: از همه هیئت های مذهبی،خیرین، موکب داران و گروه های جهادی بسیج که زحمت طبخ و توزیع این 72دیگ غذای نذری را کشیدند بسیار نیز تشکر و قدرانی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس طبخ و توزیع 72 دیگ غذای نذری در 65 شهر دیگرنیز همزمان با عاشورای حسینی کشور انجام می شود،این درحالی است موکب طریق الکربلا گچساران همواره در اقدامات خیرخواهانه پیشتاز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 72 دیگ غذای نذری همزمان با روز عاشورا در گچساران

طبخ و توزیع 72 دیگ غذای نذری همزمان با روز عاشورا در گچساران