مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-08سياسي

6 سال تلاش برای احیای روضه های خانگی/ متبرک کردن خانه ها به نام سیدالشهداء


عضو گروه فرهنگی جهادی بقیه الله گفت: دیدن اشتیاق مردم برای برپایی روضه های خانگی ما مهم بود؛ چرا که مهم این است روضه های خانگی تداوم یابد و مردم نیز باید همت کنند تا این سنت حسنه را احیا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در کنار مشکلات کرونایی که نگرانی های بسیاری به همراه داشت مهربانی گروه های جهادی نیز درخور توجه بود و توانست در کنار تقویت حس نوع دوستی بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

گروه های فرهنگی تبلیغی بقیه الله که در کنار ساحل برنامه های فرهنگی اجرا می کنند و اعتقاد دارند مردم باید شاد باشند این روزها با توجه به ایام عزاداری حسینی که مردم رخت عزا برتن کرده وارد میدان شدند و برای روزهای غم مردم هم برنامه های مختلفی در دستور کار دارند.

این گروه جهادی معتقد هستند باتوجه به اینکه شرایط برای عزاداری ها همانند گذشته فراهم نیست دست به کار شده و با ابتکاری نو شرایطی فراهم کردند تا مخلصان امام حسین (ع) عزاداری ها را به زمین نزنند.

 گروه جهادی بقیه الله شهرستان بابلسر که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در سواحل بابلسر به شهرت رسیدند، اعتقاد کامل دارند که کار فرهنگی نیاز به تعطیلی ندارد به همین منظور با تمام توان ورود پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سال تلاش برای احیای روضه های خانگی/ متبرک کردن خانه ها به نام سیدالشهداء

6 سال تلاش برای احیای روضه های خانگی/ متبرک کردن خانه ها به نام سیدالشهداء