مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-08سياسي

زنجان غرق در عزا شد/حسینه«یرلر آغلار گویلر آغلار»


غم و ماتم در عزای ثارالله تمام شدنی نیست و هیچگاه فراموش نمی ‎شود، چرا که عزاداری برای امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نماد مردم پایتخت شور و شعور حسینی است و هیچ چیزی شکوه آن را کم نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از صبحگاه امروز دهم محرم از جای جای زنجان عزادار شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت شده و هیئت های مذهبی و دستجات حسینی در مساجد و حسینیه ها با تشکیل مراسم سینه و زنجیر زنی در سوگ شهادت فرزند زهرای مرضیه و علمدار رشید قیام عاشورا و دیگر شهدای صحرای نینوا عزاداری کرده و اشک ماتم ریختند.

آری غم و ماتم در عزای امام حسین (ع) تمام شدنی نیست و هیچ گاه فراموش نمی ‎شود، چرا که عزاداری برای امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) نماد مردم پایتخت شور و شعور حسینی است و هیچ چیزی شکوه آن را کم نمی کند.

اما آنچه مسلم است، عزاداری با بصیرت مردم زنجان در سوگ امام حسین (ع) و 72 تن از یاران ایشان است، چرا که رفته رفته که به نماز ظهر عاشورا نزدیک می شویم، حال و هوای شهر عوض می شود و وقایع ظهر عاشورا برایت تجلی می شود، مردم خود را آماده برگزاری نماز ظهر عاشورا می کنند و ناخودآگاه نماز ظهر عاشورای امام حسین (ع) در عاشورا در اذهان تداعی می شود، نمازی که باشکوه اقامه شد تا به دشمنان ثابت شود که نماز حتی نباید در سخت ترین مواقع نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان غرق در عزا شد/حسینه«یرلر آغلار گویلر آغلار»

زنجان غرق در عزا شد/حسینه«یرلر آغلار گویلر آغلار»