مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-08اقتصادي

توزیع کالابرگ به قیمت شهریور 1400 ممکن نیست!


انتظار می رود که دولت در یک ماه آینده، یا توزیع کالابرگ برای کالاهای اساسی را عملا متوقف کند و یا این که شکست سیاست جراحی اقصادی را بر دوش مجلس انقلابی بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خبرگزاری دولت در گزارشی با عنوان الزام بازگشت قیمت کالا های اساسی به شهریور 1400 موجب کسری بودجه می شود با اشاره به لایحه اصلاحی قانون بودجه امسال نوشت: تکلیف مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه امسال برای بازگشت قیمت کالا های اساسی به شهریور سال گذشته موجب از دست رفتن دستاورد های دولت و مجلس در ایجاد ثبات اقتصادی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا در گزارشی به زمینه سازی برای منتفی اعلام کردن بخشی از قانون بودجه و شرط حذف دلار 4200 تومانی و جراحی اقتصادی که دادن کالابرگ کالا های اساسی به قیمت شهریور 1400 به مردم بود، پرداخت و تصریح کرد: در صورتی که مجلس به مصوبه خود برای اعطای کالابرگ به مردم با قیمت شهریور 1400 اصرار و دولت را مجبور به اجرای آن کند، تمام توفیقات دولت در مهار پایه پولی تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

بنا به این گزارش، یکی از بند های تاثیر گذار در لایحه قانون بودجه امسال که از سوی مجلس به عنوان مجوز جراحی اقتصادی تصویب شد، در مورد بازگرداندن قیمت کالا های اساسی به شهریور 1400 در قالب ارائه کالابرگ پس از حذف ارز ترجیحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کالابرگ به قیمت شهریور 1400 ممکن نیست!

توزیع کالابرگ به قیمت شهریور 1400 ممکن نیست!