مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-08اقتصادي

استان رتبه نخست در واکسیناسیون دُز یادآور کرونا


استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه نخست واکسیناسیون دُز سوم و چهارم را در کشور داراست، گفت: مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز درمانی نسبت به هفته قبل 21 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، سیدمحمود حسینی پور نوری، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به وجود 3600 روستا در مازندران اجرای واکسیناسیون در دُزهای سوم و چهارم را جامع توصیف کرد و گفت: واکسیناسیون فعال در مناطق روستایی و حضور در درب منازل و تزریق واکسن، طراحی سامانه رصد وضعیت اصناف و ارائه دهندگان خدمت واکسیناسیون و انجام تست کرونا و قرار دادن اطلاعات در اختیار مدیران دستگاه های دولتی و اصناف از جمله اقدامات مهم در این راستا بوده است.

نماینده عالی دولت به پایش زائرین کربلای معلی از 6 هفته قبل در فرودگاه ساری اشاره کرد و با بیان اینکه حساس سازی شبکه در خصوص ایجاد آمادگی جهت مقابله با موج هفتم از زمان شیوع شروع شد اظهار کرد: در هفته اخیر 16 هزار و 511 بیمار سرپایی کرونا به مراکز درمانی مراجعه کردند که نسبت به هفته ماقبل 21 درصد کاهش به ثبت رسیده است.

وی به مجموع 21 مورد مرگ قطعی کرونا در یک هفته اخیر که 95 درصد آن، افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای بودند، اشاره و خاطرنشان کرد: 24 درصد از زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان رتبه نخست در واکسیناسیون دُز یادآور کرونا

استان رتبه نخست در واکسیناسیون دُز یادآور کرونا