مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-08اقتصادي

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی


با پیشرفت علم و نیز پی بردن به الکتریسیته و جریان برق که در صنایع مختلف از آنها استفاده می شود، پس به جهت انتقال این نیروها ساخت سیم های بسیار با کیفیت بیش از هر زمان دیگر احساس شد تا از اتلاف انرژی پیشگیری بشود.

از جمله ویژگی های مورد انتظار در ساخت آنها، انتخاب فلزی بود که توانایی رسانایی بسیار بالایی داشته باشد و در عین حال دارای قیمتی مناسب باشد زیرا استفاده از آنها بسیار گسترده تر از حد معمول می باشد بدین منظور در ابتدا از نقره استفاده می شد که هزینه های بسیار گرانی داشت و در نتیجه فلز مس را جایگزین آن کردند زیرا بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

با توجه به نیاز و کاربردی که از سیم مفتول مسی می خواهید باید در هنگام خرید به یک سری نکات توجه ویژه کرد تا بتوانید جنسی با کیفیت و مناسب تهیه کنید بهترین هادی در انواع سیم های مفتولی مسی می باشد که پیشنهاد ما به شما همین گزینه است.

از جمله کاربرد های آن در صنایع ساختمان سازی می باشد و به دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه می شود روش نورد و کشش برای تولید و شکل دهی آنها استفاده می شود.

یکی از انواع سیم ها که دارای استحکام و دوام بسیار بالا می باشد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود مفتول مسی می باشد که دارای قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی می باشد که می توانید آنها را به هر شکلی که بخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی

خرید سیم مفتول نقره + وزن سیم مفتول مسی