مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-08اجتماعي

طنین عشق و دلدادگی در شب عاشورا/ فریاد لبیک «یا حسین» در آسمان پایتخت پیچید+فیلم


دلدادگان مکتب اهل بیت علیهم السلام در استان تهران همزمان با شب عاشورای حسینی فریاد لبیک یا حسین(ع) سر دادند و با کودکان دشت کربلا هم نوا شدند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ عاشقان و دلدادگان مکتب اهل بیت علیهم السلام در استان تهران، یکشنبه شب همزمان با شب عاشورا، با نجوای مکن ای صبح طلوع دل خود را به اهل حرم لشکر امام حسین(ع) گره زده و با کودکان دشت کربلا هم نوا شدند.

شبی که شهادت نامه عشاق امضا می شود، مردم استان تهران سوگوار شهادت حسین بن علی(ع) و 72 ستاره درخشان عاشورای سال 61 هجری بودند و حال و هوای پایتخت را کربلایی کردند.

  شب گذشته مساجد، حسینیه ها، تکایا، معابر شهری، گلزارهای شهدا و آستان های متبرکه امام زادگان شهرستان های استان تهران مملو بود از عاشقانی که در سوگ شهادت ارباب بی کفن خود ماتم زده بودند و برای شهدای کربلا مویه کردند.

شامگاه نهمین روز از ماه محرم حرکت دسته های عزاداری در سراسر پایتخت، این استان را به شهر ماتم زده در عزای شهدای دشت نینوا بدل کرده بود و بیرق های عزای حسین(ع) در همه دسته های عزاداری به چشم می خورد.

اقشار مختلف شغلی و سنی در آیین های مختلف عزاداری شب عاشورا در سراسر شهرستان های استان حضوری گسترده و پرشور داشتند و در این میان نوجوانان و جوانان پرشور با حضور گسترده خود بار دیگر عشق و ارادت خود به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین عشق و دلدادگی در شب عاشورا/ فریاد لبیک «یا حسین» در آسمان پایتخت پیچید+فیلم

طنین عشق و دلدادگی در شب عاشورا/ فریاد لبیک «یا حسین» در آسمان پایتخت پیچید+فیلم