مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-08سياسي

ورود کمیسیون بهداشت مجلس به موضوع مدیریت هزینه های درمان و دارو


یک نماینده مجلس درباره برنامه وکلای ملت برای مدیریت هزینه های درمان و داروی مردم گفت: با گزارشی که از کمیسیون بهداشت گرفتیم، اعضای کمیسیون به این مسئله ورود کرده اند.

- الهام آزاد نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد موج جدید کرونا و اهمیت واکسیناسیون برای مقابله با این ویروس منحوس اظهار داشت: طبیعی است افرادی که دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، باید دوز چهارم را هم دریافت کنند تا بدنشان در مقابل ویروس کرونا ایمن شود.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر پیک جدید کرونا با شیب ملایمی در حال افزایش است و اگر مردم به بحث واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها اهتمام داشته باشند، شیوع کرونا شیف منفی گرفته و به تبع آن آمار تلفات و مبتلایان کمتر می شود.

نماینده مردم نایین در مجلس خاطر نشان کرد: ان شالله مردم از دوز چهارم واکسن کرونا استقبال کنند تا دیگر شاهد افزایش شمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا نباشیم.

آزاد در مورد برنامه مجلس برای مدیریت هزینه های درمان و دارو گفت: این مسائل مربوط به وظایف کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است، البته با توجه به گزارشی که از این کمیسیون گرفتیم، دوستان ما در کمیسیون بهداشت به این مسئله ورود کرده اند که ان شا الله بتوانند موضوع هزینه های درمان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون بهداشت مجلس به موضوع مدیریت هزینه های درمان و دارو

ورود کمیسیون بهداشت مجلس به موضوع مدیریت هزینه های درمان و دارو