مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 16:422022-08-07بين الملل

بیانیه سپاه در محکومیت حملات اسراییل به غزه


حملات اخیر صهیونیست ها یک خطای محاسباتی و اقدامی برای آزمودن توان، زمان و کیفیت پاسخگویی مقاومت در صورت شکل گیری جنگ تمام عیار علیه ملت مظلوم فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله وحشیانه به غزه، خطای محاسباتی صهیونیست ها را موجب شعله ورتر شدن مقاومت اسلامی فلسطین و کوتاه شدن مسیر فروپاشی رژیم اشغالگر و غاصب دانست .

در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها کنار زد.

این بیانیه حملات اخیر صهیونیست ها را یک خطای محاسباتی و اقدامی برای آزمودن توان، زمان و کیفیت پاسخگویی مقاومت در صورت شکل گیری جنگ تمام عیار علیه ملت مظلوم فلسطین قلمداد و تصریح کرده است: بی تردید این جنایت بزرگ که در ماه محرم منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها از مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع فلسطینی بدست یزیدیان زمانه شده است، موجب پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه در محکومیت حملات اسراییل به غزه

بیانیه سپاه در محکومیت حملات اسراییل به غزه