مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-07بين الملل

جهاد اسلامی: مناطق اشغالی را به مکان غیر قابل سکونت تبدیل می کنیم


سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که این جنبش با خدا عهد بسته است که مناطق اشغالی را به مکان غیر قابل سکونت تبدیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   ابو حمزه سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که توانمندی موشکی این جنبش، دشمن احمق مردم فلسطین را دچار فرسایش می کند.

شبکه خبری المنار به نقل از ابوحمزه گزارش داد، توانمندی موشکی که امروز جهاد اسلامی نشان داد، بخش اندکی از چیزی است که آماده کرده ایم.

ما [توانمندیهای] بسیار بیشتری داریم که باعث آزار دشمن می شود و ملت ما را شادمان می کند .

وی تأکید کرد: ما در سرایا القدس بار دیگر به هر قطره خونی که از ملت مجاهدمان ریخته می شود، افتخار می کنیم؛ [ملتی] که  در نهایت عزت و شرافت، وارد این جنگ شده اند .

این مقام جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: خون تیسیر الجعبری و خالد منصور دو فرمانده بزرگ و برادران مجاهدشان، در جنگ ما موسوم به وحدت میادین، باعث صلابت ما می شود.

ابوحمزه با بیان اینکه فرماندهی جهاد اسلامی در خط مقدم درگیری و جنگ قرار دارد، بیان کرد: با خداوند، ملت و امت خود عهد می بندیم که مناطق مجاور غزه از جمله شهرها و مناطق اشغالی را به مکان غیر قابل سکونت بدل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: مناطق اشغالی را به مکان غیر قابل سکونت تبدیل می کنیم

جهاد اسلامی: مناطق اشغالی را به مکان غیر قابل سکونت تبدیل می کنیم