مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-07سياسي

راه اندازی بانک اطلاعاتی نیروهای کارآمد جهت شناسایی گلوگاه های فساد در فارس


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار راه اندازی بانک اطلاعاتی نیروهای متخصص و کارآمد علمی و اجرایی در استان فارس برای شناسایی آسیب ها در حوزه فساد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد رحمانیان امروز در جمع بازرسان و کارکنان بازرسی استان فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان بازرسی پرداختن به مسائل کلان است؛ از بازرسی کل استان فارس خواست توجه به شناسایی گلوگاه های فساد را در دستور کار خود قرار دهد و گفت: در بازرسی ها باید ابتدا به سراغ مسائل کلان و اصلی رفت و سپس به موضوع جزیی ورود کرد.

وی بر لزوم آسیب شناسی مشکلات و موضوعات مهم استان از سوی بازرسی تاکید کرد و خواستار تدوین برنامه ای مبتنی بر رفع آسیب ها و مشکلات فارس شد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید پیگیری اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست ها و دیدگاه های رییس قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی در دستور کار قرار گیرد و با جدیت پیگیری شود.

رحمانیان با اشاره به تاکیدات رییس سازمان مبنی بر توجه ویژه به موضوعات کلان، خطاب به بازرسان یادآور شد؛ هنگام بازرسی ها قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی به موضوعات ورود کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک اطلاعاتی نیروهای کارآمد جهت شناسایی گلوگاه های فساد در فارس

راه اندازی بانک اطلاعاتی نیروهای کارآمد جهت شناسایی گلوگاه های فساد در فارس