مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-07اجتماعي

بارش های رگباری پراکنده طی روزهای آینده در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط برای بارندگی بیشتر فراهم می شود، گفت: بارش ها رگبارهای موجب بروز روان آب به صورت محلی و نقطه ای در سطح استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگویی اظهار کرد: روزهای گرم و شرجی را در سطح استان شاهد بودیم که بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به آمل با 36، ساری، دشت ناز و بابل با 35 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با 14 درجه سانتی گراد بوده است.

  وی افزود: همچنین رطوبت هوا بالا بوده همین امر موجب شده دمای احساسی بالاتر از دمای واقعی باشد.

معاون توسعه  و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: شب گذشته با تقویت جریانات شمالی و عبور امواج تراز میانی شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده در استان بودیم.

 اسدی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط برای بارندگی بیشتر فراهم می شود، تصریح کرد: بارش ها رگبارهای موجب بروز روان آب به صورت محلی و نقطه ای می شود.

  وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هم بارش های رگباری پراکنده را در ارتفاعات استان خواهیم داشت، تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هوای خنک تری در آسمان ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری پراکنده طی روزهای آینده در آسمان مازندران

بارش های رگباری پراکنده طی روزهای آینده در آسمان مازندران