مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 19:572022-08-06اقتصادي

اعلام جزییات محدودیت ترافیک عاشورا و تاسوعا در گرگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،عباس مهاجر بسطامی در جمع خبرنگاران استان در خصوص محدودیت های ترافیک ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گرگان اظهار کرد: برای شب تاسوعا از میدان سرخواجه، میدان شهرداری و میدان مازندران و از خیابان شهید رجایی، سه راهی میرکریمی به سمت چهار راه میدان از ساعت 21 تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خواهد شد و تردد خودرو ممنوع است.

وی گفت: در روز تاسوعا از سه راهی بانک ملی تا میدان شهرداری و بالعکس، از ساعت 14 تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان شهید بهشتی هم محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

 بسطامی گفت: در شب عاشورا از میدان مازندران، میدان شهرداری، میدان سرخواجه و از خیابان شهید رجایی، سه راه میرکریمی به سمت چهار راه میدان از ساعت 21 تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خ اهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در روز عاشورا از میدان مازندران به سمت میدان شهرداری، میدان سرخواجه به سمت چهار راه میدان از ساعت 19 محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: در روز عاشورا از میدان شهرداری به سمت چهار راه شهدا، از چهارراه گرگانجدید به سمت چهار راه شهدا، از چهار راه آتش نشانی به سمت چهار راه شهدا و چهار راه میدان و همچنین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات محدودیت ترافیک عاشورا و تاسوعا در گرگان

اعلام جزییات محدودیت ترافیک عاشورا و تاسوعا در گرگان