مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-06اقتصادي

خسارت سیل تا سقف 100 میلیون تومان به سیل زدگان پرداخت می شود


تیم های ارزیابی، لیست را در اختیار استانداری قرار می دهند و پس از اعلام استانداری به بنیاد، هزینه خسارت وارده در قالب پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان پرداخت خواهد شد.

- ستاد اجرایی فرمان امام: تیم های ارزیابی، لیست را در اختیار استانداری قرار می دهند و پس از اعلام استانداری به بنیاد، هزینه خسارت وارده در قالب پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: نزدیک به 466 هزار منزل روستایی در 5 استان تحت پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت قرار گرفتند و خسارت سیل تا سقف 100 میلیون تومان به سیل زدگان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد ترکمانه روز شنبه در حاشیه بازدید خود از مناطق سیل زده شهرستان فیروز کوه به خبرنگاران گفت: تیم های ارزیابی در مناطق سیل زده حضور دارند و در حال ارزیابی خسارت وارده هستند، بخشی از اعتبار تخصیص داده شده بیمه روستایی برای بازسازی منازل و بخشی هم مربوط به اثاثیه منزل بوده است.

وی ادامه داد: تیم های ارزیابی، لیست را در اختیار استانداری قرار می دهند و پس از اعلام استانداری به بنیاد، هزینه خسارت وارده در قالب پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل تا سقف 100 میلیون تومان به سیل زدگان پرداخت می شود

خسارت سیل تا سقف 100 میلیون تومان به سیل زدگان پرداخت می شود