مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-06سياسي

5 خطر در کمین خبرنگاران جهان: مرگ، سانسور، زندان، محاکمه غیابی و با اره بریدن!


زمان شاه واژه های خاصی به روزنامه ها داده شده بود و آنها حق نداشتند از آن واژه ها استفاده کنند.

- 5 خطر در کمین خبرنگاران جهان: مرگ، سانسور، زندان، محاکمه غیابی و با اره بریدن! زمان شاه واژه های خاصی به روزنامه ها داده شده بود و آنها حق نداشتند از آن واژه ها استفاده کنند.

امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه هم به روز خبرنگار در 17 مرداد پرداخت و هم قتل رهبر القاعده در هفته منتهی به جمعه را تحلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، آیت الله عاملی با اشاره به تبلیغات آمریکایی ها مبنی بر ترور ایمن الظواهری اظهار داشت: آمریکا با افتخار تمام دنیا را با تبلیغ پر کرد که ما رییس القاعده -ایمن الظواهری- را کشتیم و دنیا را از شر او و القاعده خلاص کردیم اما دنیای ما دنیای مکر، خدعه ، فریب ، عوام فریبی و دنیایی دجل (ماده دجال) است.

بایدن با قتل ایمن الظواهری در صدد جبران شکست خود در سفر خود به خاورمیانه است اولاً در تشکیل پیمان نظامی بین اعراب و اسراییل علیه ایران و ادغام اسراییل در کشورهای عربی شکست خورد ثانیاً در درست کردن عادی سازی کامل بین عربستان و اسراییل شکست خورد ثالثاً در بالا بردن تولید نفت عربستان شکست خورد رابعاً در اخذ امتیاز های بزرگ از ایران در دوحه در مذاکرات هسته ای شکست خورد و در گذشته نزدیک هم در افغانستان افتضاح بزرگ بار آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 خطر در کمین خبرنگاران جهان: مرگ، سانسور، زندان، محاکمه غیابی و با اره بریدن!

5 خطر در کمین خبرنگاران جهان: مرگ، سانسور، زندان، محاکمه غیابی و با اره بریدن!