مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-06بين الملل

دمشق: رژیم وحشی اسراییل از جنایت علیه مردم فلسطین ابایی ندارد


وزارت امور خارجه سوریه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از ارتکاب جنایات و اعمال تروریسم علیه مردم فلسطین هیچ ابایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  وزارت امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز شنبه، جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

دمشق با انتشار بیانیه ای تأکید کرد، تداوم اقدامات مجرمانه، خصمانه و تروریستی صهیونیستها علیه غیر نظامی بی گناه فلسطین اشغالی به ویژه نوار غزه بار دیگر ثابت کرد که اسراییل یک رژیم اشغالگر وحشی است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این رژیم از ارتکاب جنایات و اعمال تروریسم علیه مردم فلسطین هیچ ابایی ندارد.

این نهاد فلسطینی تأکید کرد: سوریه حمایت و پشتیبانی خود از برادران فلسطینی را که مدافع حقوق خود در زندگی و آزادی هستند، اعلام می کند و از همه مردم فلسطین می خواهد که متحد شوند و با این تجاوزات مقابله کنند.

دمشق تصریح کرد، عدم توجه جامعه بین الملل به خون کودکان، زنان و سالخوردگان، نشانگر همدستی با این تجاوز و نادیده گرفتن همه ارزشهای حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل متحد است.

سوریه، رژیم صهیونیستی را مسئول این تنش خطرناک می داند و خواستار بازخواست مسئولان اسراییلی است که به جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت عادت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: رژیم وحشی اسراییل از جنایت علیه مردم فلسطین ابایی ندارد

دمشق: رژیم وحشی اسراییل از جنایت علیه مردم فلسطین ابایی ندارد