مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-06سياسي

آیت الله سعیدی: قوام فریضه امر به معروف مشروط به حضور مردم است


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مردم در فریضه امر به معروف و نهی از منکر خودشان را کنار بکشند این فریضه الهی قوام نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: یکی از افتخارات امت حزب الله این است که نگذاشتند داستان کربلا در طول تاریخ به فراموشی سپرده شود که امروزه حتی نوجوانان و کودکان نیز برای اقامه عزای سید الشهدا با تمام وجود همایش بزرگ حسینی را با ابعاد و آثار مختلف برگزار می کنند.

تولیت حرم بانوی کرامت اظهار کرد: یکی از اهداف قیام سید الشهدا احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که باید تلاش کنیم این رکن اساسی به نسل های بعدی منتقل شود.

وی افزود: نقش مردم در فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک نقش اساسی است؛ مردم در بعضی از امور فقط مطالبه گر هستند مثل اموری که در دستگاه اجرایی، قضایی و قانون گذاری درحال انجام است اما امر به معروف و نهی از منکر قوامش به حضور مردم است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: مردم در امر به معروف و نهی از منکر فقط مطالبه گر نیستند بلکه خودشان یکی از پایه های اصلی این فریضه الهی هستند چون بعضی از منکراتی که در جامعه شکل می گیرد از درون خانه ها و کوچه هاست که به سبب تحریکات دشمن رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: قوام فریضه امر به معروف مشروط به حضور مردم است

آیت الله سعیدی: قوام فریضه امر به معروف مشروط به حضور مردم است