مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-06بين الملل

غول شکلات سازی آمریکا از چین عذرخواهی کرد


شرکت بزرگ شکلات سازی آمریکا پس از آنکه در یک آگهی تبلیغاتی، جزیره تایوان را «کشور» خطاب کرده بود، از چین عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرانس 24، شرکت شکلات سازی مارس ریگلی آمریکا با عذرخواهی از پکن بابت آگهی تبلیغاتی تحریک آمیز خود، تاکید کرد که به حاکمیت ملی چین احترام می گذارد.

شرکت مارس ریگلی به تازگی در تبلیغ یکی از محصولات شناخته شده خود به نام اسنیکرز ، برای اشاره به جزیره تایوان از عنوان کشور استفاده کرد؛ تبلیغی که بلافاصله در فضای مجازی دست به دست شد و توجهات را به خود جلب کرد.

این شرکت در بیانیه عذرخواهی خود نوشت: ما از گزارش فعالیت های مرتبط با اسنیکرز در بخش های مشخصی از آسیا آگاه بوده و این موضوع را بسیار جدی می دانیم و عمیقاً عذرخواهی می کنیم.

شرکت مارس ریگلی به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی چین احترام گذاشته و فعالیت های تجاری خود را کاملاً منطبق با مقررات و اصول داخلی چین انجام می دهد.

ساعاتی پس از انتشار نخستین بیانیه مارس ریگلی، این شرکت مطلب دیگری را منتشر و اضافه کرد: تنها یک کشور چین در جهان وجود دارد و تایوان بخشی جدانشدنی از قلمرو این کشور است.

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه گذشته به رغم هشدارهای مکرر مقامات سیاسی-نظامی چین، وارد تایوان شد و چین در واکنش به این اقدام تنش زای واش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول شکلات سازی آمریکا از چین عذرخواهی کرد

غول شکلات سازی آمریکا از چین عذرخواهی کرد