مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-06پزشكي

هیئات مذهبی قم شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی قم و افزایش بستری ها گفت: از هیأت های مذهبی انتظار می رود که در این شرایط خاص رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

- سیامک محبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز کرونایی با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، استفاده از ماسک را از ضروریات شرایط کنونی ارزیابی کرد و گفت: استفاده از ماسک از سوی تمامی همشهریان  به ویژه افراد سالمند و دارای بیماری های زمینه ای هنگام خروج از منزل و بالاخص هنگام حضور در تجمعات و مراسم ها مهم و ضروری است.

  وی در خصوص برگزاری مراسم های ایام محرم گفت: مراسم ها باید در فضای باز برگزار و یا جهت تهویه مناسب اماکن سربسته عزاداری، تمهیدات لازم اندیشیده شود به گونه ای که گردش جریان و تبادل هوا در مکان عزاداری فراهم باشد و افراد مسن و یا دارای بیماری های زمینه ای در مراسم، صرفا در فضای باز حضور یابند.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسم ها گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، مدت زمان برگزاری مراسم ها حداکثر 180 دقیقه است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضاهای بسته بیشتر از فضاهای باز مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی قم شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند

هیئات مذهبی قم شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند