مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-06سياسي

آغاز اجتماع با شکوه هشتم محرم«یوم العباس»


مراسم هشتم محرم یا یوم العباس زنجانی ها در رثای اباعبدالله الحسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش از مقابل حسینیه اعظم این شهر آغاز شده و لحظه به لحظه بر جمعیت حاضرا افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امسال بعد از دو سال از برگزار نشدن مراسم هشتم محرم به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی به صحنه آمده اند تا در هشتمین روز از ماه محرم، حماسه ای دیگر خلق کنند.

امسال هم چشم همگان به شهر شور و حسینی است، تا ولایتمداری را از مردم دیدار غواصان دریا دل و خط شکنان دلاور یاد بگیرند، امسال هم زیباترین عکس ها و خبرهای جهان از دیدار عاشقان ابوالفضل مخابره می شود، تا در یوم العباس زنجان حماسه ای ماندگار خلق شود.

مراسم هشتم محرم زنجانی ها با عنوان یوم العباس هر سال به یاد رشادت های حضرت ابوالفضل(ع) و با حضور هزاران نفر از عاشقان اباعبدالله از مقابل مسجد حسینیه اعظم و از ساعت 14 و 30 آغاز می شود.

مراسم هشتم محرم در زنجان یکی از باشکوه ترین عزاداری های مردمی در رثای سرور و سالار شهیدان و به یاد حضرت ابوالفضل(ع) است که به یوم العباس مشهور شده است که امسال هم به صورت زنده از طریق شبکه های مختلف برای عاشقان حسینی در ایران و دیگر نقاط جهان به صورت زنده پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجتماع با شکوه هشتم محرم«یوم العباس»

آغاز اجتماع با شکوه هشتم محرم«یوم العباس»