مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-06سياسي

اجرای آزمایشی طرح حامی یابی برای بیماران نیازمند


طرح حامی یابی برای بیماران، طرح خوبی است که ابتدا در شهرستان گناباد اجرا می شود و پس از نتیجه گیری مناسب، به سراسر کشور تعمیم داده خواهد شد.

- رییس کمیته امداد از اجرای آزمایشی طرح حامی یابی برای بیماران نیازمند در خراسان رضوی خبر داد و گفت: این طرح پس از بررسی و رفع اشکالات در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری در سفر به استان خراسان رضوی و دیدار با خانواده های نیازمند در شهرستان های گناباد، بجستان و مه ولات با بیان اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان مهمترین ماموریت کمیته امداد است، افزود: امسال هدف گذاری کمیته امداد ایجاد 500 هزار شغل است که 250 هزار مورد آن برای اقشار نیازمند دهک های اول تا پنجم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 304 هزار اشتغال برای جامعه هدف ایجاد شد، ادامه داد: لازمه دریافت تسهیلات اشتغال، گذراندن دوره های آموزش فنی و حرفه ای است و امسال بهره مندی 150 هزار نفر از دوره های مهارت آموزی برنامه ریزی شده است.

رییس کمیته امداد از همراهی بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال تشکر کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از خانوارهای مددجو، بانوان سرپرست خانوار دارای فرزند یتیم هستند، به دنبال رونق مشاغل خانگی برای این خانواده های هستیم تا وظیفه مادری تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح حامی یابی برای بیماران نیازمند

اجرای آزمایشی طرح حامی یابی برای بیماران نیازمند