مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-06بين الملل

وزیر کشور طالبان پس از حاشیه های ترور الظواهری، در انظار عمومی ظاهر شد


در پی گمانه زنی های ضدونقیض مبنی بر خروج وزیر کشور طالبان از افغانستان پس از ترور الظواهری توسط آمریکا، امروز رسانه ها تصاویری از حضور سراج الدین حقانی در جمع برخی شخصیت های ولایت هلمند منتشر کردند.

-   نبیل افزود: پس از حمله پهبادهای آمریکا، وزیر کشور طالبان به سرعت کابل را به همراهی یک کاروان عظیم نظامی ترک کرده و به پکتیا رفته است.

  پس از این ادعا یک خبرنگار پاکستانی نیز مدعی شده بود که سراج الدین حقانی، وزیر کشور طالبان پس از حمله آمریکا به کابل وارد پاکستان شده است.

      اما پس از انتشار این ادعا و گمانی زنی درباره ناپدید شدن سراج الدین حقانی، امروز شنبه 15 مرداد یک رسانه نزدیک به طالبان تصاویری از حضور وی در هلمند منتشر کرده است.

  باختر گزارش داده است که حقانی با حضور در هلمند با مقامات محلی این ولایت دیدار و گفت وگو کرده است.

  این در حالی است که منابع مطلع آمریکایی گفته بودند که  سرکرده سازمان تروریستی القاعده در خانه یکی از دستیاران ارشد وزیر امور کشور طالبان هدف قرار گرفت و از موشک هِل فایر برای این حمله استفاده شد.

    اما سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر با بیان اینکه تاکنون جزییاتی از کشته شدن سرکرده القاعده در جریان حمله هواپیمای آمریکایی در کابل وجود ندارد، تاکید کرد که حکومت سرپرست در افغانستان درح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور طالبان پس از حاشیه های ترور الظواهری، در انظار عمومی ظاهر شد

وزیر کشور طالبان پس از حاشیه های ترور الظواهری، در انظار عمومی ظاهر شد