مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-06اقتصادي

امضای بزرگترین تفاهم نامه ایجاد اشتغال بین ستاد اجرایی فرمان امام و 8 بانک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، صبح امروز در مراسمی باحضور وزیراقتصاد، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، - بانک کارآفرین به همراه هفت بانک و 2 موسسه اعتباری تفاهمنامه 40 هزار میلیارد تومانی ایجاد اشتغال درسراسر کشور را با بنیاد برکت امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، صبح امروز در مراسمی باحضور وزیراقتصاد، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد برکت و گروه اقتصادی تدبیر و مدیران عامل هشت بانک در محل نمایشگاه دائمی دستاورد های ستاد اجرایی فرمان امام، بزرگترین تفاهمنامه ایجاد اشتغال درکشور به امضا رسید.

ابتکار منحصر به فرد ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم سید احسان خاندوزی وزیراقتصاد و امور دارایی گفت: تفاهم 40 هزار میلیاردی برای ایجاد اشتغال توسط ستاد اجرایی فرمان امام یکی از ابتکارات منحصربه فرد درسال های اخیر است، ویژگی طرح های برکت، پایش مرتب، آنلاین رسیدن تسهیلات به هدف، پیگیری مشاغل ایجادشده و حمایت از کارآفرینان است، که موجب می شود؛ وام ها هدر نرود.

وی افزود: ما با همکاران خود در شبکه نظام بانک های دولتی و خصوصی این برنامه ریزی را داشته و داریم که نظام مالی کشور به سمت تأمین مالی تولید و نیاز های خرد خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای بزرگترین تفاهم نامه ایجاد اشتغال بین ستاد اجرایی فرمان امام و 8 بانک

امضای بزرگترین تفاهم نامه ایجاد اشتغال بین ستاد اجرایی فرمان امام و 8 بانک