مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 12:422022-08-06اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی درون و برون شهری قم به مناسبت تاسوعا و عاشورا


محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح محورهای درون و برون شهری استان قم، از سوی پلیس راه و پلیس راهور استان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مختار پناهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روزه به همین مناسبت و تقارن آن با تعطیلات پایانی هفته، محورهای مواصلاتی استان به خصوص محور قم – سلفچگان از حجم ترافیک سنگینی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور و برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده ای، محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای استان قم اجرا می شود.

پناهی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 الی 24 روز دوشنبه مورخ 1401/5/17 محور سلفچگان به قم (باند رفت به سمت قم) ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور اتوبان ساوه – تهران به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

همچنین، غلامرضا صدفی رییس پلیس راهور استان قم محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) را در قم اعلام کرد که این محدودیت های ترافیکی به شرح ذیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی درون و برون شهری قم به مناسبت تاسوعا و عاشورا

اعلام محدودیت های ترافیکی درون و برون شهری قم به مناسبت تاسوعا و عاشورا